Продавець Орто Дент розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1206 відгуків
У зв'язку з курсом ціни можуть змінюватисьТелефонуйте

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Орто Дент
+380 (96) 485-51-82
+380 (93) 402-90-76
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення Якщо у вас виникла потреба повернути товар, зробити Ви можете це за попередньою домовленістю з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +38(096)485-51-82, або у письмовому зверненні на електронну пошту gladkov.bogdan98@gmail.com Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може: 1. купити будь-який інший товар, 2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару, 3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж. При поверненні має бути збережено: - Повна комплектація товару; - Цілісність всіх компонентів упаковки; - товарний вид виробів; На жаль, ми не зможемо Вам обміняти товар, якщо: - він відноситься до категорії товарів сангігієни, панчішно-шкарпеткові вироби, парфумерно-косметичні товари, масажні щітки, білизну натільну, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо). • товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні; • з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, минуло понад 14 днів; • під час перевірки якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування; Чи можу я відмовитися від товару, що не підійшов на пошті? Якщо ви обрали спосіб оплати карткою або післяплату, ви можете відмовитися від усього замовлення. Часткове повернення не можливе. Якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно сплатити все замовлення і потім оформити повернення через зв'язок з нашим менеджером.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner